RENAULT CLIO

CLIO 5. generácie najúspešnejšieho auta značky Renault sa ozaj podarila. Nielen konštrukčne, ale tentokrát aj tvarovo. Vlani modernizované Clio prešlo takými zásadnými zmenami, že na všetky modifikácie potrebujete zoznam. Auto má výraznejšie predné partie s denným svietením. To je absolútne jedinečné, takže nebudete mať problém odlíšiť, že pred vami stojí auto po facelifte. Modernizácia sa Renaultu vážne podarila, musím uznať, že predchodca skutočne vyzerá ako minulá generácia.  Ponuka motorov je zúžená na trojvalcový preplňovaný jednoliter, buď na benzín alebo aj na LPG. Krútiaci moment 160 Nm je na menej ako 1,2 tonové auto absolútne dostatočná hodnota.
(hodnotí predajca vozidiel Renault)


RENAULT CAPTUR

Mini recenzia 2. generácie obľúbeného mestského crossoveru CAPTUR. Úplne nový Captur, ktorý vychádza opäť z Clia. Vzhľadom na to, že súčasné Clio však medzigeneračne nezanedbateľne dospelo, podobný charakterový posun postihol aj Captur. Na prvý pohľad je citeľný najmä nárast v dĺžke – o 105 mm viac v porovnaní s predchodcom. Rázvor náprav sa zväčšil o 33 mm, do výšky podrástol o 10 mm a do šírky nabral 19 mm. Zvonka i zvnútra pôsobí veľmi hodnotne, vysoké štandardy znesie nielen kvalita spracovania interiéru, ale aj použité materiály v ňom. Dobrá je nielen ergonómia, ale napríklad tiež posed za volantom a jeho uchopenie.
Vďaka novému plug-in hybridnému pohonu môžete jazdiť s Novým CAPTUR v elektrickom režime cez týždeň, každý deň ho nabíjať, a na ďalšie víkendové výlety ho prepnúť na hybrid! Nemusíte robiť žiadne kompromisy.
(hodnotí predajca vozidiel Renault)


Nový RENAULT AUSTRAL

Austral nahradil Ka­djar, ktorý sa predával od roku 2015, a francúzska značka ním útočí na dôležitý segment kompaktných SUV. Austral je na prvý pohľad vábivejší, milší, ľúbivý. Isteže, dizajn, je vecou osobného vkusu, ale aj z reakcii okolia bolo zrejmé, že sa páči. Prednú časť charakterizujú predné svetlomety s denným svietením v tvare polmesiaca a pútavý dizajn masky chladiča, vzadu sa k novodizajnovanému kosoštvorcu Renaultu držia aj oblúkové zadné svetlá. Známy 1,3-litrový štvorvalec poskytuje výkon 116 kW (158 koní) a cez remeň ho podporuje 12-voltový štartér v úlohe pomocného elektromotora. O prenos výkonu na predné kolesá sa stará automatická prevodovka CVT (viacrežimovú automatickú prevodovku má až full hybrid), ktorá však pracuje v poctivo naprogramovaných stupňoch a svojím charakterom veľmi pripomína klasickú automatickú prevodovku. 
(hodnotí predajca vozidiel Renault)


RENAULT KANGOO 


Ak ste aktívna rodina a do takéhoto auta sa balíte na dlhšie cesty za hranice všedných dní. Práve „balenie“ je dôvodom, prečo ľudia volia osobné minivany. Sú pre nich zaujímavé nielen vďaka tomu, že majú obrovský batožinový priestor z hľadiska objemu, ale aj preto, že vďaka špecifickej karosérii je tento priestor dostatočne vysoký na to, aby sa vám tam jednoducho zmestili aj rôzne neštandardné športové potreby, kempovacie a rybárske vybavenie a podobne. Auto je dobre odhlučnené, podvozok veľmi slušne zvláda nerovnosti a auto prekvapilo veľmi dobrou stabilitou v zákrutách, kde sa nakláňa len minimálne. Kangoo stojí na platforme CMF-C, rovnakej ako Mégane. Z nášho pohľadu je silnou stránkou Kangoo v jeho „civilnej“ inkarnácii široká ponuka motorov, vrátane naftových, a stále veľmi dobre nastavené ceny. Z pohľadu šoféra má Kangoo veľmi dobre vyriešenú aj vnútornú ergonómiu, silnou stránkou auta je aj dostatok odkladacích priestorov. 
(hodnotí predajca vozidiel Renault)

Naša recenzia pre Vás!

Recenzujeme pre vás vozidlá značky Renault.
Delíme sa s Vami o naše skúsenosti - využite možnosť reagovať na ne!

Osobné údaje
Napíšte vašu recenziu